Witam wszystkich
Krótkie podsumowanie rocznego zebrania właścicieli mieszkań Naszej Wspólnoty:
- zgodnie z ustalonym porządkiem Zebrania przedstawione, omówione i wyjaśnione zostały koszty poniesione w 2018 roku i planowane na 2019 rok;
- podjęto uchwały zatwierdzające koszty z rocznego rozliczenia za 2018 rok oraz nowy plan gospodarczy na 2019 rok;
- podczas spotkania przedstawiliśmy sporo uwag dotyczących ogólnego funkcjonowania Naszej Wspólnoty.
Okazało się, że czas przewidziany na Zebranie jest zbyt krótki, aby omówić wszystkie poruszane kwestie. Dlatego istnieje możliwość dla wszystkich zainteresowanych zorganizowania dodatkowego spotkania w celu omówienia problemów, które nagromadziły się przez ostatni rok.
Prosimy o informację czy takie spotkanie jest niezbędne i kto i kiedy chciałby w nim uczestniczyc - ustalimy dogodny termin.
Po takim spotkaniu możemy sformułować listę aktualnych spraw, którą przekażemy Administracji.
Istnieje również możliwość zferyfikowania wraz z którymś z Członków Zarządu Wspólnoty faktur za poniesione przez Nas w 2018 roku wydatki - termin do ustalenia.
Ponadto aby ułatwić kontakt drogą elektroniczną założona została skrzynka e-mail
filtrowa36@o2.pl na którą oprócz forum można zgłaszać wszelkie uwagi i wnioski do Zarządu Wspólnoty.
Zgłoszenia a propos dodatkowego spotkania czy sprawdzenia faktur i pozostałych spraw prosimy kierować drogą mailową lub na forum.